keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Kysykää vaikka


Jos sinä Ansku pistät Annun piikkiin ansiomenetyksesi, niin minä taas vastaavasti syytin Annua suunniteltua aiemmasta töihin paluustani. Kirjeessä Annulle kerroin ristiriitaisista tunteistani töihin paluun suhteen. Minun oli tarkoitus mennä töihin vasta syksyllä 2012. Mutta kun minua sitten pyydettiin tulemaan jo alkuvuodesta osa-aikaisesti takaisin pariksi päiväksi viikossa, se tuntui jotenkin houkuttelevalta. Toisaalta ahdisti jättää mun pikkuinen kotiin – vaikkakin parhaaseen mahdolliseen hoitoon (isän, mamma ja sisarusten kanssa). Kirjeen lopussa sitten syytin Annua: ”Ja pakkohan tässä on mennä töihin, että valtio saa verorahoja sun juttus tutkimiseen, saati sitten niihin jättikorvauksiin, jotka joskus tullaan sulle maksamaan”.

Annua on niin helppo syyttää kaikesta, kysykää vaikka Valkamalta, jos ette minua usko ;)


1 kommentti:

  1. Täytyy teille hattua nostaa, ja Annelille myös jonka kärsivällisyys vielä joskus palkitaan! Minä myös niin kauan kun tapahtumasarjaa seurannut, uskonut Annelin syyttömyyteen. Hienoa että jaksatte olla hänen vierellään vaikeina aikoina, siksi ystävät on :) minä joka en mitään konkreettista voi asialle tehdä, naureskelen täällä vain syyttäjän väitteille.. Voimia teille kans! :)

    VastaaPoista