perjantai 11. toukokuuta 2012

21.3.2001 klo 12:40

Niina, tuo sun lähestymistapas, "Hei, ottaa päähän, ottaisikohan vähemmän, jos kahvittelisin naapurin rouvan kanssa!", ei nyt kyllä varmaankaan oo niitä kaikkein tyypillisimpiä. Ihailtavaa kylläkin!

Minä puolestani tutustuin Annuun 21.3.2001 klo 12:40. Ai kuinkako muistan ajankohdan noin tarkkaan? No enpä tietenkään muistakaan, vaan lunttasin Yahoolta. Tälleen Annu esittäytyi tuona samana päivänä perustetulla kotiäidit -sähköpostilistalla:

Olen kolmekymppinen kotiäiti, lapset 3 1/2 ja 1 1/2 v. Tarkoitukseni ei ole
varsinaisesti luoda uraa kotiäitinä, mutta olen viihtynyt kotona ja
todennäköisesti jatkan kotiäitinä ainakin ensi syksyyn asti, jos ei jotain
todella mielenkiintoista työtä satu ilmenemään sitä ennen. Toivottavasti
muutkin kotiäidit löytävät tämän listan ja liittyvät.

Ilmoittautumisesta ja postittamisesta voisi jossain olla selvät ohjeet. Ainakin
minulle tämä postituslista on jotenkin vaikeaselkoinen systeemi, vaikka olen
tottunut nettikäyttäjä.

Terveisin Annu

Mulle itselleni Yahoon listalle liittyminen oli varsinainen siihenastisen tietokoneenkäyttöurani koetinkivi. Ensimmäisen yrityksen jälkeen luovutin. Seuraavana päivänä sisu nousi ja pelkällä pohjalaisella jääräpäisyydellä taistelin läpi liittymiskaavakkeiden ja pääsin kuin pääsinkin läpi.

Nyt täytyy jättää vanhojen muistelu joksikin aikaa ja lähteä valmistautumaan maanantaina häämöttävään oikeudenkäyntiin. Ettei vain jäisi viime tippaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti